این که درس بخونید یا نه یه موضوع و انتخاب شخصیه

و من خودم

در خصوص مقطع کارشناسی:

هیچ نظری ندارم

ولی در خصوص مقاطع بالاتر:

توروخدا گیر مطالب زرد و بسته های رویا فروش اینستاگرام نشید

خیلیا دارن دانشگاه رفتن رو تبلیغ و تبدیل به بت میکنن

اینا تبلیغ میکنن تا بسته هاشون رو بفروشن. به فکر شما نیستن به فکر حساب بانکی شونن

جو نگیردتون، انتخاب کنید / خودتون انتخاب کنید

به قرآن هدف، دانشگاه رفتن نیست

هدف باید ارزش آفرینی باشه

هدف باید این باشه که بتونی علم خودت و رو تبدیل کنی به پول

خیلیا رو میشناسم و میشناسید که رفتن دانشگاه و ارشد و دکترا گرفتن و الان تبدیل شدن به یه کارمند عادی

به قرآن قسم کسی که نتونه از علم ش استفاده کنه، شریف یا MIT هم درس بخونه ته تهش اینه که یه مدرک داره

 

من رفتم دانشگاه و از انتخابم و درس خوندن راضی ام و اگر نیاز و فرصتش پیش بیاد دکترا هم میخونم (احتمالا نه در ایران)

ولی

من میگم این افراد رو سرچ کنید و ببینید چکاره ن

محمودوند

مصطفی کلامی هریس

جادی میرمیرانی

سعید روستایی

...

و ببینید چجوری از علمشون استفاده کردن و چجوری علم و مهارت رو تبدیل به پول و ارزش کردن.

 

اگر با چیزی که داری، بتونی خلق ارزش بکنی (مالی یا غیر مالی)، این مهمه